CONVOCATOR
Președintele Consiliului de Administrație al S.C. RECONS S.A. cu sediul în Arad, B-dul Iuliu
Maniu nr. FN, înmatriculată la Oficiul Registrului Comerțului Arad cu nr. J02/91/1996, convoacă,
ședința Consiliului de Administrație în data de 13 mai 2025, orele 12,00, cu următoarea:
ORDINE DE ZI
1. Avizarea situațiilor financiare pentru anul 2024 și a contului de profit și pierdere pentru anul
2024 (bilanț, situația fluxurilor de trezorerie, situația modificărilor capitalurilor proprii, note explicative).
2. Avizarea Raportului administratorilor pentru exercițiul financiar încheiat la 31.12.2024
întocmit conform art. 55 din OUG 109/2011.
3. Avizarea Raportului de audit financiar pentru exercițiul financiar încheiat la 31.12.2024.
4. Avizarea repartizării profitului realizat în exercițiul financiar 2024.
5. Avizarea descărcării de gestiune a administratorilor societății și a directorului general pentru
anul 2024.
6. Avizarea Raportului Comitetului de Nominalizare și Remunerare din cadrul Consiliului de
Administrație pentru anul 2024.
7. Avizarea Raportului Comitetului de Audit din cadrul Consiliului de Administrație pentru anul
2024.
8. Avizarea Raportului Comitetului de Gestionare a Riscurilor din cadrul Consiliului de
Administrație pentru anul 2024.
9. Aprobarea Raportului privind activitatea întreprinderii publice pentru anul 2024 întocmit
conform art. 56 din OUG 109/2011.
10. Convocarea ședinței Adunării Generale Ordinare a Acționarilor în data de 13 mai 2025,
orele 13,30 cu următoarea ordine de zi:
1. Aprobarea situațiilor financiare pentru anul 2024 și a contului de profit și pierdere
pentru anul 2024 (bilanț, situația fluxurilor de trezorerie, situația modificărilor
capitalurilor proprii, note explicative).
2. Aprobarea Raportului administratorilor pentru exercițiul financiar încheiat la
31.12.2024 întocmit conform art. 55 din OUG 109/2011.
3. Aprobarea Raportului de audit financiar pentru exercițiul financiar încheiat la
31.12.2024.
4. Aprobarea repartizării profitului realizat în exercițiul financiar 2024.
5. Aprobarea descărcării de gestiune a administratorilor societății și a directorului
general pentru anul 2024.
Pagină 2 din 2
6. Aprobarea Raportului Comitetului de Nominalizare și Remunerare din cadrul
Consiliului de Administrație pentru anul 2024.
7. Aprobarea Raportului Comitetului de Audit din cadrul Consiliului de
Administrație pentru anul 2024.
8. Aprobarea Raportului Comitetului de Gestionare a Riscurilor din cadrul
Consiliului de Administrație pentru anul 2024.
În cazul în care prima ședință a Adunării Generale Ordinare a Acționarilor nu se va putea ține, în conformitate cu
art. 16, alin. (6) din Actul Constitutiv al societății, aceasta se va întruni în data de 14 mai 2025, ora 13,00 la sediul
societății, situat în municipiul Arad, Bd. Iuliu Maniu, F.N., județul Arad.
11. Avizarea Raportului de Audit Intern referitor la misiunea de audit intern privind ”Derularea
contractului încheiat între Recons SA și Primăria Arad privind mentenanța locurilor de joacă de pe raza
municipiului Arad, derularea contratului încheiat între Recons SA și Primăria Arad privind mentenanța
Bazinului de polo”.
12. Aprobarea și semnarea actului adițional la contractul de mandat al directorului general, cu
nivelul minim al indicatorilor-cheie de performanță aprobați în Anexa 2 la H.C.L.M. Arad nr. 211 / 15
aprilie 2025, care vor intra în vigoare începând cu 01 Iunie 2025.
13. Aprobarea Raportului de activitate al Directorului General pe trimestrul IV cf art 54 din OUG
109/2011.
14. Aprobarea solicitării șefului Serviciului Parcări de Reședință privind modificarea
organigramei și a statului de funcții prin transformarea încadrării a două posturi.
15. Informarea ing. Nazarie Vasile privind stadiul recepției lucrărilor la Stația de sortare.
16. Diverse;
Prezentul convocator se comunică membrilor Consiliului de Administrație, conducerii societății,
Biroului Societăți Comerciale din cadrul Primăriei Arad și se publică pe site-ul societății
(www.reconsarad.ro).
Președinte
Hristov Constantin